Benodigde gegevens

Benodigde gegevens

Neem contact op

Indien u via KamerRaad wilt huren, hebben wij de volgende documenten van u nodig:

  • Uw contactgegevens, zoals adres, telefoonnummer en e-mailadres;
  • Een kopie van een geldig legitimatiebewijs*. Een rijbewijs voldoet helaas niet, wij prefereren een paspoort;
  • Als u medewerker in loondienst bent: uw arbeidscontract, laatste 3 loonstroken en in geval van proeftijd of een contract voor bepaalde tijd dient u een garantsteller** te hebben;
  • Als u zelfstandig ondernemer bent: een verklaring van uw inkomen; deze inkomensverklaring kunt u gratis opvragen bij de Belastingdienst (0800-0543);
  • Als u student bent: studiefinanciering (lening) en spaargeld worden helaas niet als een inkomen gezien. Om deze reden heeft u een garantsteller** nodig.


U kunt alle gegevens inscannen en digitaal naar ons versturen of ze overhandigen op ons kantoor. Het kan zijn dat wij na ontvangst en beoordeling van de gegevens u om aanvullende informatie vragen.


* Voorkom identiteitsfraude
Voordat u uw identiteitsbewijs naar ons toestuurt per mail, is het belangrijk dat u het volgende afschermt en noteert:

Schrijf op de kopie zowel de datum als ook de reden van kopiëren, bijvoorbeeld ‘kopie voor huurovereenkomst’;


  • Streep uw Burgerservicenummer door. Deze staat op twee plekken genoteerd, onder andere in de strooknummers onderaan.
  • Wij gaan voorzichtig om met al uw persoonsgegevens en hanteren de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).


** Garantsteller
Indien een garantsteller noodzakelijk is, vragen wij u om het
Bewijs van garantstelling in te vullen. Zorg er voor dat de garantsteller het document op alle pagina's heeft ondertekend, anders kunnen wij het bewijs van garantstelling niet accepteren.


Share by: